KLIK

KLIK PADA "GENG" JIKA RADIO TAK BUNYI

Tuesday, December 25, 2012

BELALANG BETOI KA?

Belalang hijau Perisik has left a new comment on your post "BOSAN KERJA, CENDERUNG MAKAN BANYAK":

betoi ka?



BELALANG, kpah ghasa macam betoi..
SAT nak pikiaq dulu... Errr.. Kalu orang laen..kpah tak tau.. Tapi kalu kpah..lagi banyak kerejha..lagi kuat makan! Lagi kuat bosan..lagi kuat kunyah!
Ini kita panggil tension masa kerejha. Itu pasai la, kpah tak kuruih sampai laaaaaa.....

- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

Belalang hijau Perisik said...

amboi dia jawab dalam bentuk entry, memang mantoplah! hahaha...

mrs.belalang klu dia susah hati dia akan mkn bnyk.so kena buat dia hepi selalu :P

diana said...

saya pun rasa macam betoi ja apa belalang kata tu..tak dak buat apa makan ja la..

Mia Liana said...

hmmm... betu jugak tu.... mia pun sama juga..

m.u.l.a.n said...

takde masa tetap utk makan... sbb suka makan sentiasa... hehe..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.